CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 10 May 2011

Menanti cahayamata.

Eh, bukan! Saya tak pregnant. Tajuk di atas tu bukan untuk saya, tapi teringatkan orang2 yg saya kenali yang masih menanti kehadiran cahayamata. Buat masa ni, saya masih lagi ada Dina & Adam. Belum ada perancangan untuk menambah ahli keluarga. Insyaallah, one fine day..


Saya tahu mereka dah mencuba pelbagai cara untuk mendapat apa yg dihajati. Memang anak adalah anugerah yang paling bernilai dan istimewa. Saya harap mereka tidak berhenti berusaha. Mana lah tau di saat mereka terasa give-up, saat dan ketika itu la, rezeki hampir nak diberikan kepada mereka.

Saya hanya nak berkongsi usaha2 yg telah dibuat oleh kawan2 saya. Terpulang la pada tuan punya badan samada nak mencuba atau tidak. Macam yg saya bagitau selalu, dlm bisnes saya ni memang tak ada paksaan, sebab kami lebih suka konsep berkongsi, termasuklah berkongsi pengalaman...

 



** Thanks to Adliza & Izyan for the info :)


No comments:

Post a Comment