CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 17 May 2011

I go crazy when I see this shop.

Of all the shops in the shopping complex, saya akan rasa gelisah, teringat2, tertinjau2 kalau saya tak dapat masuk kedai ni..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..


Call me minah skema if you want, but I simply cannot resist the temptation of being surrounded with loads of books, mags or even stationaries.. hahah. And seriously I had once hantar resume nak mintak keja kat MPH. Weehuu.. kot2 dapatlah baca buku free..
I can't remember if I've ever been to other bookstore. Why I choose MPH? Sebab dekat dgn rumah. Kat Jusco Bukit Raja ada, kat SACC Mall ada, kat Subang Parade pun ada.. Teramatla malas nak pergi yg jauh2..

Kalau tak dapat beli apa2 pun (budget takde la tu..) saya hanya akan membelek2 segala benda dlm kedai ni. Termasukla wrapping paper, motivational magnet, mug etc.

Tak tau la tang mana saya mewarisi minat suka membaca ni. Agaknye dah dilahirkan dlm keluarga yg ramai cikgu dan cikgi. Masuk Standard 1 pun dah rasa boring sebab dah terer membaca.. Kegilaan membaca ni kadang2 membuatkan org marah jugak. Yang paaaaling saya ingat sekali time saya nak ambik UPSR. Actually, dah baca buku sekolah berulang kali, tapi masih la dok terperap dlm bilik. Masa tu abah dan arwah mak kat luar rumah, menyapu, basuh kereta, siram pokok bunga. Dah byk kali kena jerit suruh keluar tolong. Tapi buat2 tak dgr dan malas (sebenarnye la kann...). Sampai abah dah bising, marah2 kat luar.
Tapi akhirnya, kegilaan membaca saya tu membuahkan hasil.. Nah, 5A!!

Sekarang ni, saya tengah dlm proses menghabiskan membaca buku ini..


I admire him so much!

No comments:

Post a Comment